niedziela, 9 grudnia 2012

fakty o Liamie



1.Mój najlepszy przyjaciel w zespole to... LouZaHaNiall! ~ Liam Payne
2.Potajemnie jestem fanem Justina Biebera. ~ Liam Payne  
3.*Liam czyta pytanie* Jaki jest twój ulubiony typ żółwia? Liam: Nie znam się na żółwiach… lubię żółwiowe żółwie.  
4.*Liam do fanek* Dzięki za czekanie w kolejce do nas. Bardzo Wam dziękuje.  
5..Nigdy nie spotkałem osoby, która kochałaby jedzenie tak mocno, jak Niall... ~ Liam Payne  {ja też nie :D }

6.Gdy kiedykolwiek jestem smutny wyobrażam sobie dzieci rodzące sie z wąsami. ~ Liam Payne  
7.Niall jest ciągle głodny, ponieważ ma jedzącego anioła w sobie. Dlatego tak spiewa. ~ Liam Payne 
8.Najlepsza rzecza w byciu w zespole, jest taka, że masz ciągle przy sobie 5 kumpli. ~ Liam Payne 
9.W czym mógłbys się kąpać? Liam: W cukrze pudrze.  { haha. A ja w nutelli :PP } 
10.Niall i Harry mają najlepsze pisma. ~ Liam Payne.  
11.*Do dziewczyny, która obrażała Danielle*. Liam : Zostaw ją w spokoju. 
12.Ulubiony produkt do uwodzenia. Liam : Wosk do włosów. 
13.*Liam na Twitcamie z muzyką w tle, nagle przychodzi The Wanted* Liam : Dobra, znajdę inną piosenkę. 
14.Piżama, spodnie albo nic w łóżku. Liam : Nic! 
15.Najlepsza rzecz w byciu chłopakiem? Liam : Cóż, to męski świat! 
16.Przed pierwszym pocałunkiem, Liam ćwiczył na dłoni. "Każdy to robi!" - tłumaczy. 

17.Widelce to przyszłość" ~ Liam Payne . 
18."Jestem tatą zespołu. Staram się nimi kierować, ale oni nigdy nie słuchają " ~ Liam Payne .  {niegrzeczne dzieci . xd }
19.Właśnie dobrze jest porozmawiać z Liamem na poważne rzeczy. Jeśli czujesz że masz dołek, przyjdź i porozmawiaj z tatusiem Liamem. - Louis Tomlinson 
20.Justin Bieber utknął igłą w moim tyłku. To jest jedno wielkie szczęście doktorze. Myślę, że znam swoją przyszłą karierę ~ Liam Payne.  {o.O} 

21.Raz jako dziecko chciałem pływać z moimi rybami akwariowymi. Ale teraz tego żałuję. Przypadkowo zmyłem je, kiedy oczyszczałem wodę. ~ Liam Payne. 
22..Moje głośniki wydają dziwne dzwięki jak szum Nialla uczyniłby to z jego dna. ~ Liam Payne. 
23.Ogolić głowę całkowicie albo nigdy w życiu nie mieć własnego żółwia? Liam : ..... Nigdy nie? Ja ogolić głowę! 
24 . Żółwie Liam'a nazywają się Archimedes i Boris ;)) 
25.Kto jest najbardziej znanym kontaktem do którego możesz zadzwonić teraz? Liam : Najsłynniejszy kontakt jaki mam to ... ty. (Harry). 

26.*Ktoś jest za tobą* Liam : Boże, rzeczywiście przestraszyła mnie tam. 
27.Myślę, że jestem jak Troy z High School Musical, bo też kocham koszykówkę i śpiewam. ~ Liam Payne. 
28.To wszystko czego potrzebuję. Trochę ciasteczek, trochę mleka i wy. ~ Liam Payne. {awww :3 }
29.Jeśli miałby być szósty członek One Direction kto by to był? Harry : Rich Clark. Liam : Mr. Bean!
30.Liam : Przepraszam wszystkich za to, że śpią, za to że tęsknie podwójnie. Tata Liama : Oni cię nie usłyszą, jeśli są śpiący. Liam : Ale oni to później zobaczą na Youtube, tato. To jest moc internetu. {hahaha}.
31.Chcę zostać na całą noc i zrobić Twitcam, podziękować moim Directioners, że stworzyli moje marzenia jako rzeczywiste. ~ Liam Payne.
32.Wszystkie dziewczyny są piękne bez względu na kolor, rozmiar i kształt. ~ Liam Payne.

33.Fanka: Jeśli mógłbyś coś uratować w trakcie pożaru, co by to było? Liam: Moja dziewczyna. Danielle: Zapomnij o ratowaniu mnie w trakcie pożaru, mam nogi, którymi mogę uciec. Ratuj Archimedesa i Borisa, to są tylko malusieńkie żółwie!  {kocham tą dziewczynę awww :3 }

34.Ulubioną przystawką Liama są kanapki z szynką 
35. Harry i Liam musieli wymienić się marynarkami na premierze Big Time Rush Movie bo ta Liam'a była za mała. 
36. 1D są jedynymi osobami które pobiły Adele w wygraniu statuetki. 

37.Liam mówi, że bardzo ciężko przeczytać wszystkie tweety od fanów, odpisać na nie, albo dodać kogoś do obserwowanych. Poświęca na to 2 godziny dziennie. 
38.Harry jest najbardziej zdemoralizowany. ~ Liam Payne. 
39.Kiedyś gdy Zayn się upił tańczył wstrętny taniec i flirtował z facetem. - Liam  {haha . leże }
40.Liam kocha niebieskie oczy, dlatego woli Miley Cyrus od Seleny Gomez. 
41.Liam boi się pływać w morzu/oceanie.
42.Rodzice Liama to Karen i Geoff.
43.W nocy z 15 na 16 października Liamowi śniło się, że jego najlepszym przyjacielem jest Justin Bieber.
44.Liam biega najszybciej z chłopaków, ale w Red or Black czekał na Nialla, bo ten nie nadążał.
45.Liam je lody widelcem.

46.One Direction i Directioners są rodziną, aż do końca. ~ Liam Payne. 
47.Na randkę ja zwykle wybieram siedzenia na tyłach kina, więc mogę całować dziewczynę cały czas. ~ Liam Payne.  {jak słodko ! :D }

48.Pierwsza miłość nigdy nie umiera. Ale prawdziwą miłość, można zakopać żywcem. ~ Liam Payne.
49. Liam płakał raz z powodu fana. To coś związanego z łyżkami. ~ Louis Tomlinson.
50.Liam jest bardzo dobrym facetem. Będzie bardzo dobrym tatusiem pewnego dnia. ~ Niall Horan.

51.Ulubionymi owocami Liama są pomarańcze.
52."Bez czego nie możecie żyć?" Liam: "Bez produktów do włosów", Zayn: "Bez kurczaka.", Niall: "Bez spania.", Harry: "Bez komórki.", Louis: "Bez mojej mamy."
53. Liam był prześladowany w szkole, często wagarował, bojąc się przyjść do szkoły.
54.Liam mówi, że Harry i Zayn są najbardziej leniwi.
55.Liam wysłał Danielle prezent pod choinkę, ale wysłał go nie tam gdzie trzeba. Pomylił adres. 
56.Liam jako dziecko został ugryziony w kostkę, przez węża. 

57.Nawet jeśli Liam jest bardzo zajęty, wychodzi na chwilę by zadzwonic do Danielle i powiedzieć jej, że ją kocha (jak słodko! :3) 
58.Liam tylko dwa razy w swoim życiu pił alkohol. 

59.D: Gdybyście mogli zmienić swoje imię na inne, jakie by to było imię? Liam: Ian Harry: Collin Louis: Norris Zayn: Joey Niall: Michael Buble 
60.Liam: Louis jest jak telewizja... czasami chcesz ją wyciszyć. 

61. Liam: Gdzie Louis? Fan: ...na dachu. Liam: Co on tam robi?! Fan: Opala się? Liam: Szaleniec!  {hahahaha}  
62. twitter - konto Liama. Liam: Śmierdzę. *chwilę później* Liam: Przepraszam, to był Louis. 
63.D: Jaka jest twoja ksywka? Liam: Daddy Direction. Jestem tatusiem zespołu. 
64.Liam: Nigdy nie mów dziewczynie, że jest brzydka. Nie wiesz jak bardzo możesz ją tym zranić. 

65.D: Co najdziwniejszego dostałeś na święta? Louis: Skarpetki. Liam: To dziwne, przecież ty ich nigdy nie nosisz! 
66.Związek Danielle i Liam'a jest najdłuższym związkiem w jakim był Liam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz